fredag den 3. oktober 2014

Om bække og kludetæpper

Næppe er man begyndt at glæde sig over friheden, før det vælter ind med små og større opgaver til humanisten her. Ikke noget fast, men dog alligevel noget.Og ikke mindst - spændende opgaver. Min ene freelanceopgave har kastet et par ugers arbejde i november af sig, og det andet bliver nok også til et par uger eller halvanden. Så det er faktisk lige før, jeg kan melde mig ud af systemet en måneds tid. Det skal man så også lige finde ud af, hvordan virker...

Well. Men det er jo dejligt, at det arbejde, jeg indtil har lavet er blevet så vel modtaget, at jeg er blevet hyret til mere. Og med mulighed for endnu mere på den anden side af nytår. Samtidig skal jeg til at lave en del mere for deltidsjob nr. 2, så lige pludselig ser det ud som om de mange bække små faktisk kan blive til, om ikke en stor å, så da en lille kilde til fremdrift, nye erfaringer og inspiration.

Og jeg har endda fornøjelsen af at få lov til at arbejde med nogle kulturprojekter, jeg synes er rigtig spændende. Så ind til videre synes jeg, det er et fedt kludetæppe, jeg er ved at få strikket sammen...

Så ja, der er optimisme i dette lille humanistland (trods de dunkle skyer over os humanister generelt p.t. - også et indlæg værd, men det bliver ikke lige nu).

God weekend, derude!

Og nu tilbage til flyttekasserne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar