tirsdag den 1. september 2015

CUT//

For lidt over seks (seks, gisp!?!) år siden skrev jeg anmeldelsen "For sarte sjæle" som et led i min afsluttende eksamen i Kulturformidling på universitetet. Det er stadig én af de forestillinger, der har gjort størst indtryk på mig. Jeg har ikke set den siden, så jeg kan ikke sige om det var, fordi jeg var særligt modtagelig i den periode, eller om den stadig ville påvirke mig ligeså stærkt. Men nu spiller CUT på ZeBu i København i september, så jeg synes at min anmeldelse - som blev skrevet som en Information-anmeldelse, men aldrig trykt andre steder end i min eksamensopgave - skulle have lov til at se dagens lys.
Hvem ved, måske vil der dukke flere anmeldelser op herinde fra tid til anden.

Se den, gerne med en ung og følsom sjæl ved din side: http://www.zebu.nu/theatre_calendar/cut/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar